Skip to content

The Times They Are A-Changin’

November 20, 2009

Bob Dylan hat ein Weihnachtsalbum aufgenommen. Niemand muss sich das wirklich anhören, um zu wissen, dass das eine absolute Katastrophe ist, die von schlimm über traurig bis unglaubwürdig allerhand negative Attribute verdient. Jetzt fehlt nur noch ein Kanye West Featuring und die Glut ist endgültig aus.

Darauf einen Grebe

 

Advertisements
One Comment leave one →
  1. Dr. Borstel permalink
    November 20, 2009 7:45 pm

    Hm, ich habe mir exakt das gleiche gedacht, als ich das gehört habe – lustigerweise bis hin zum Grebe-Song. Der Mann passt halt in jede Lebenslage.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: